הקלות בקבלת חוק סיעוד מהביטוח הלאומי

1.קצר מועד – מיועד למטופלים שעונים על רף ההכנסות של הביטוח הלאומי  ושברו שברים קטנים- קרסול, יד, כתף -אם מגישים בקשה כרגיל-מקבלים אוטומטית לפי החלטת ביטוח לאומי -בלי מעריכ/ה שבא/ה הביתה-זכאות ל-60 יום 86 שעות. צריך רק להגיש את הניירות הנכונים כמו מכתב מחדר מיון וכו'.

2. מסלול מהיר למקרים קיצוניים של סרטן, הפך סיעודי באופן פתאומי. יש להגיש בקשה לגמלת סיעוד ושוב לא נשלח מעריך/ה לבדיקה, אלא מקבלים אוטומטית 168%.

3. בדיקה למגישי גמלת סיעוד לגילאי 80 שנה ומעלה – אזורי ניסוי בפתח-תקווה, ירושלים, טבריה – ניתן להעביר לביטוח לאומי מכתב של מומחה גריאטריה ואז לא מגיע/ה מעריך/ה לבדיקה.

*האמור לעיל אינו מובא כתחליף לקבלת יעוץ משפטיו/או חשבונאי של עורך דין ו/או רואה חשבון והוא מהווה מידע כללי בלבד, אשר אינו מהווה ייעוץ משפטי מחייב. כל פעולה שנעשית ע"פ המידע והפרטים האמורים באתר זה הינה על אחריות המשתמש בלבד.

עוד כתבות בנושא

גמלת סיעוד למקבלי רנטות

גמלה חודשית ליוצאי  רומניה, לוב, תוניס, בולגריה ומזרח אירופה: גמלה חודשית לכל החיים ליוצאי רומניה, לוב, תוניסיה, בולגריה ושאר יוצאי מזרח אירופה ממשרד האוצר בישראל

קרא עוד >

משרת אמון ,מהי?

עודכן לאחרונה 08/12/21 בג"ץ, בהרכב של 7 שופטים הגדיר את משרת הסיעוד כמשרת אמון. המשמעות של זה הינה נוכחות 24 שעות של העובד בבית המטופל,

קרא עוד >

לרישום לתאגיד

מלאו את הפרטים הבאים לקבלת סיוע ברישום לתאגיד

יש לכם שאלה?

כתבו לנו וצוות המומחים שלנו יחזיר לכם תשובה בהקדם, ללא עלות!
זמנית השירות אינו זמין.
ניתן לרכוש ייעוצים תחשיביים וגמרי חשבון.